MUKTAMAR DEWAN MUSLIMAT PAS NEGERI MELAKA KALI KE 41

>> Sunday, May 2, 2010



Salam ukhuwwah..dan salam perjuangan!.Agak lama saya tidak berkesempatan untuk 'update' blog ini. Sesungguhnya keterbatasan waktu dan kesibukan yang menghimpit diri membataskan segalanya. Namun begitu, saya tidak pernah melupakan azam saya untuk terus berkongsi cerita dan pengalaman kepada semua pengunjung blog dan srikandi perjuangan.

Pada 1 Mei 2010, yang lalu..Saya telah dijemput sebagai Pemerhati Muktamar Dewan Muslimat PAS Negeri Melaka kali ke 41. Bertempat di Badan Perhubungan Pas Negeri Melaka,.Muktamar DMP Melaka Kali ke 41 berlangsung dengan cukup teratur dan tersusun rapi.

Bermula dengan Bacaan Ayat Suci Al- Quran dan Lagu Tema PAS,acara seterusnya disusuli pula dengan ucapan aluan daripada Mejar Bersara Jasmi Bin Tumpang,Timbalan Pesuruhjaya PAS negeri Melaka dan ucapan Dr. Hjh Khatijah Bt. Jumangat , Ketua Muslimat Dewan Muslimat Pas Negeri Melaka.Muktamar dirasmikan oleh YB Dr. Lo' Lo' Binti Haji Mohd. Ghazali, Ahli Parlimen Titiwangsa merangkap AJK PAS Pusat.Turut hadir juga, beberapa wakil Exco Pemuda PAS Negeri Melaka.

Ucapan kata- kata perangsang, motivasi dan petikan ayat suci Al- Quran yang mengandung ayat- ayat tentang perjuangan cukup membuatkan diri ini dan semua perwakilan 'terkesan'.Alhamdulillah..Moga kita semua di dalam lindungan kasih sayang dan rahmat dari Illahi...

0 comments:

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP