MAJLIS RAMAH MESRA BERSAMA PENYELIA PUSAT ADUAN RAKYAT

>> Thursday, December 16, 2010


Salam ukhuwwah dan salam perjuangan...
Agak lama saya tidak dapat berkongsi cerita tentang pengalaman dalam perjuangan..
Kesibukan tugas membataskan segalanya..
Alhamdulillah..berkat penghulu segala hari iaitu Jumaat, 17 Disember 2010 saya berpeluang 'update' blog ini..Alhamdulillah..
Pada 27 Oktober yang lalu, Program Mesra Rakyat Bersama Penyelia Pusat Aduan Rakyat telah berlangsung dengan jayanya..Kaunter Pusat Aduan Rakyat telah dibuka khusus untuk menerima aduan,dan permasalahan berkaitan kebajikan masyarakat FELDA Chempelak.
Kami juga bersama muslimin dan muslimat PAS Kawasan Labis telah pergi ke rumah - rumah dalam lawatan ziarah untuk bertanya latar belakang dan masalah kumpulan sasaran..Penerimaan yang diberi cukup baik dan kedatangan kami disambut dengan senang hati..Banner yang 'mesra pengguna' (Cuma perlu ubah tarikh dan masa , bila laksanakan program ) dan banting di pasang di hadapan kaunter dalam lokasi yang strategik iaitu di lokasi kedai makan..
Saya berpeluang beramah mesra dan meninjau permasalahan mereka secara' face to face' apabila mencatat borang aduan rakyat yang dibawa..Isu Felda dan kebajikan mereka perlu dibela.Penghujung program, saya berpeluang menyampaikan ucapan kepada semua yang hadir pada petang tersebut..Saya melahirkan rasa gembira atas respon baik yang diberi dan berjanji akan datang lagi berkunjung di Felda Chempelak jika di izinkan Allah swt..Wajah mereka kelihatan ceria dan gembira menerima kunjungan kami..
Jutaan terima kasih kepada pihak AJK Pusat Aduan Rakyat,MTD Kawasan Labis dan semua yang terlibat dalam menjayakan majlis tersebut.Hanya Allah swt jua yang dapat membalasnya...

0 comments:

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP