ADUN N05 DUN TENANG KEMBALI KE RAHMATULLAH

>> Thursday, December 16, 2010

Dari Allah kita datang, kepadaNYA jua kita kembali..Al- Fatihah buat Allahyarham Dato Sulaiman Hj. Taha, Ahli Dewan Undangan Negeri DUN N05 Tenang. Beliau meninggal dunia jam 1.10 pagi tadi.Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya..Moga keluarganya diberikan ketabahan.Saya mewakili Dewan Muslimat PAS Pusat, Dewan Muslimat Negeri Johor dan Dewan Muslimat PAS Kawasan Labis merakamkan ucapan takziah.
Pemergian beliau sekaligus menandakan kemungkinan berlaku Pilihanraya Kecil N05 DUN Tenang..Kini Dun Tenang sudah tidak' tenang' dan 'bergelora'. Peribahasa Melayu ada mengatakan, air yang 'tenang' jangan disangka tak ada 'buaya'.'Tenang' nya mungkin mampu menyebabkan 'gelora'.Dun Tenang yang dah tak 'tenang', buat masa ini..
Johor bakal menyaksikan satu pilihanraya kecil yang menjadi tumpuan seluruh Malaysia dan juga dunia.Apakah Johor bakal melakar sejarah baru dalam landskap politik Malaysia?
Ya Allah, apa pun kami pasrah hanya padaMU...PAS Kawasan Labis bakal menjadi tumpuan umum dari seluruh pelusuk tanah air..
Bermulalah cabaran bagi Labis dan DUN Tenang.Selaku Ketua Muslimat Labis merangkap Penyelia Pusat Aduan Rakyat DUN Tenang,saya mengucapkan Ah Lan Wassah Lan Wamarhaban Bikum..ke Labis dan DUN Tenang..Selamat datang ke negeri Johor Darul Takzim..
Selamat berjuang dan Selamat berkorban untuk Islam!!Takbir!!

0 comments:

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP