SEMINAR PAS SEDIA GANTI UMNO DI AUDITORIUM MBSA SHAH ALAM

>> Tuesday, November 16, 2010

Sebanyak 2 kertas kerja yang cukup menarik telah dibentangkan dalam seminar ini..Sesi petang yang cukup menarik ialah pandangan daripada dua orang penganalisis politik yang menilai PAS dari sudut pandangan ke 2 untuk dihayati oleh para pejuang parti..Sesi soal jawab juga cukup menarik kerana disulami dengan pandangan demi kelangsungan parti yang disayangi... Kehadiran istimewa Tn Guru Haji Abdul Hadi Awang, Presiden Pasti Islam SeMalaysia PAS dan ucaptamanya cukup membuatkan hati peserta 'terkesan '.Pasti bangkit semangat pejuang parti dan terus subur walaupun berdepan dengan kekalahan PRK di Galas dan Batu Sapi baru - baru ini.

Salam ukhuwwah dan Salam Perjuangan..

Alhamdulillah..pada hari Sabtu,13 November 2010 bertempat di Auditorium MBSA Shah Alam Selangor telah berlangsung Seminar yang cukup penting anjuran Lajnah Penerangan Pas Pusat iaitu 'SEMINAR PAS SEDIA GANTI UMNO'.Syukur ke hadrat Illahi kerana saya diberi kelapangan masa dan dipermudahkan oleh Allah swt untuk hadir dalam seminar yang cukup penting itu.Selaku Naib Ketua Dewan Muslimat Pas Negeri Johor, sudah tentu seminar seperti ini amat penting untuk dihayati agar momentum perjuangan dapat diterjemahkan melalui tindakan, perjuangan dan pengorbanan.

Bermula seawal jam 9 pagi sehingga ke jam 5 petang, sudah tentu terlalu banyak untuk dikongsi kepada pengunjung blog ini. Saya kira , selaku pendukung perjuangan parti..Semua resolusi, sesi percambahan idea dan teguran yang kritis dan membina telah dibawa pulang untuk ditealisasikan oleh para amilin di seluruh pelusuk tanah air..

0 comments:

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP