KONVENSYEN WANITA KEADILAN NEGERI JOHOR 2010

>> Thursday, August 5, 2010

Kehadiran Dato Chua Jui Ming, YB Hjh Zuraida Bt. Kamaruddin(Ahli Parlimen Ampang,Selangor) merangkap Ketua Wanita Keadilan Malaysia dan YB. Haniza Bt. Talha Adun Taman Medan Selangor YB Gan Pei Nei ADUN Rawang, Selangor dalam Konvensyen Wanita Keadilan Negeri Johor 2010.






Salam ukhuwwah dan salam perjuangan..

Saya tinggalkan seketika untuk mengulas isu pendidikan tanah air..Insya- Allah, saya akan berkongsi pandangan berkaitan isu pendidikan selepas catatan ini..Saya sedar,isu- isu pendidikan mengundang spekulasi yang bukan kecil mutaakhir ini..Adakalanya, terkilan sungguh dengan Kementerian Pelajaran Malaysia yang mengambil mudah soal pendidikan anak bangsa..


Kali ini saya ingin berkongsi cerita tentang pengalaman menghadiri Konvensyen Wanita Keadilan Negeri Johor 2010 di Hotel Paragon ,Johor Bahru.Jemputan ini saya hadiri mewakili Dewan Muslimat Negeri Johor.Pertemuan ini, walaupun singkat..tetapi kemesraan terjalin jitu..Moga berkekalan selamanya..

Kehadiran Pimpinan Pakatan Rakyat iaitu Dato Chua Jui Ming,Pengerusi Jawatankuasa Majlis Pimpinan PKR Negeri Johor dalam program ini khususnya dalam sesi dialog sangat membuatkan hadirin terkesan..


0 comments:

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP