SEKILAS KENANGAN SEBELUM MUKTAMAR DMP MELAKA KALI KE 41 BERAKHIR

>> Monday, May 3, 2010

Mengabadikan kenangan sejurus tamat majlis perasmian,bersama Dr. Hajjah Khatijah Bt. Jumangat(Ketua Dewan Muslimat PAS Negeri Melaka),Pn.Hajjah Shopiah Bt. Hj.Ahmad(Timbalan Ketua Dewan Muslimat PAS Negeri Melaka),Pn. Hajjah Kintan Bt. Hj. Man(Setiausaha Dewan Muslimat PAS Negeri Melaka).

'Muslimat Obor Perjuangan'.Semoga ukhuwwah antara kita berpanjangan.

Saya teruskan semula catatan ini...Majlis perasmian berakhir dengan cukup meriah.Tayangan montaj tentang aktiviti muslimat Negeri Melaka, cukup menyentuh hati.Layanan dan kemesraan dari semua AJK Dewan Muslimat Pas Negeri Melaka tidak akan saya lupakan.Hidangan Nasi Briyani dan lauk pauk begitu istimewa bagi saya.Suasana Muktamar Dewan Muslimat PAS Negeri Melaka Kali ke 41,berjalan lancar.Alhamdulillah..

Muktamar sebagai medan muhasabah dan penambahbaikan gerakerja ke arah menegakkan Daulah Islamiyyah telah berjaya dilaksanakan dan disempurnakan sebagaimana yang termaktub dalam perlembagaan Parti Islam SeMalaysia (PAS).Semua perwakilan dari 6 kawasan , begitu aktif mengeluarkan idea terutama dalam sesi perbahasan usul dan ucapan penangguhan.Moga Negeri Melaka akan berjaya dalam PilihanrayaKecil atau PRU kali ke 13.Amin..

Saya akhiri catatan ini dengan serangkap pantun yang saya dedikasikan khusus untuk muslimat Negeri Melaka :

Gunung Bentan gilang-gemilang
Air laut tenang- tenangan
Budimu puan tidakkan hilang
Itu menjadi kenang- kenangan

0 comments:

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP