SEKILAS KENANGAN MAJLIS JASAMU DIKENANG (9)

>> Monday, May 31, 2010

Saya tamatkan coretan tentang Majlis Jasamu Dikenang 2010 setakat di sini. Segala pengalaman ketika mengendalikan program akan saya jadikan panduan untuk bekalan diri sebagai srikandi pejuang yang kerdil di sisi NYA.Betapa agungnya kebesaran Illahi..,.Pesanan saya buat pengunjung blog ini, ingatlah...sekiranya kita berazam untuk melakukan sesuatu keranaNYA,pasti Allah s.w.t akan mempermudahkan urusan kita. Apa pun, kita sebagai insan yang penuh dengan kelemahan dan bersifat tidak sempurna,haruslah sentiasa berusaha dan bertawakal . Sesungguhnya segala kesempurnaan adalah milik Allah s.w.t jua.Alhamdulillah...
"Ya Allah, jadikanlah kami pendidik, muaadib dan muaalim yang mampu membimbing generasi pewaris kepimpinan masa hadapan ke arah ilmu duniawi dan ukhrawi agar mereka menjadi insan yang berbahagia hidup di dunia dan akhirat. Amin..."

Kamilah pendidik srikandi perjuangan.'Pendidik Pencetus Transformasi Modal Insan'.


Segalanya abadi dalam kenangan.Buat semua srikandi pejuang yang mengunjungi blog ini...Ingatlah bahawa, kitalah mata rantai perjuangan.Marilah kita abdikan seluruh sisa hidup ini, untuk mencari keredhaan Illahi.Suka- duka, pahit manis pengalaman dan ujian serta mehnah dan tribulasi tidak pernah sunyi dari kehidupan insan bergelar srikandi pejuang .Apa yang penting ialah, keikhlasan dan istiqamah dalam perjuangan. Allah pasti akan memberkati hidup kita..Yakinilah.....!Selamat berjuang dan Selamat Berkorban Untuk Islam! Takbir!!!

0 comments:

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP